امدادخودرو و حمل خودرو امل

امدادخودرو و حمل خودرو امل

خودروبر شبانه روزی آمل

حمل خودرو سیار آمل

۰۹۱۱۱۱۸۷۹۵۵

جرثقیل حمل خودرو آمل

یدک کش آمل

امدادخودرو و حمل خودرو امل

حمل خودرو های لوکس | وارداتی | تصادفی | صفر | کلاسیک و…

جرثقیل حمل خودرو کل مازندران

۱با بیمه بارنامه رسمی

۲ با بالاترین امنیت

۳ کمترین هزینه ممکن

فقط کافیست برای ارائه خدمات روی شماره ۷۹۵۵ ۱۱۸ ۰۹۱۱ کلیک یا ضربه بزنید.

با سابقه ای درخشان

بالای ۱۰۰۰ بار موفق

جلب رضایت مشتریان عزیز مهمترین هدف ما می باشد ما همواره برای بهبود بخشیدن به تیم خود از هرگونه انتقاد و پیشنهاد استقبال میکنیم.

انواع خودرو ها :

۱.خودرو سبک : خودرو های سبک از جمله خودرو های سواری سالون و سدان ، کوچک میباشد که طول کم تر از ۴۵۷ سانتی متر و فاصله محور عقب و جلو کمتر از ۲۶۷ سانتی متر باشد.

۲.خودرو نیمه سنگین : خودرو های نیمه سنگین از جمله خودرو های سواری شاسی بلند و نیمه شاسی میباشد که طول کم تر از ۴۵۷ تا ۴۹۶ سانتی متر و فاصله محور عقب و جلو کمتر از ۲۶۷ تا ۲۸۰ سانتی متر باشد.

۳.خودرو سنگین : خودرو های سنگین از جمله خودرو های باری و مسافری میباشد مثل انواع کامیونت های ، مینی بوس ها ، اتوبوس ها ، کامیون ها و ……. که طول بیشتر از ۴۹۶ سانتی متر و فاصله محور عقب و جلو بیشتر از ۲۸۰ سانتی متر باشد.

۰۹۱۱۱۱۸۷۹۵۵

امدادخودرو و حمل خودرو امل

مجهز به سرویس های سیار در سطح شهر تهران و اعزام خودروبر به تمام نقاط کشور

قبل از این که به بررسی خدمات شرکت حمل خودرو بپردازیم، بهتر است به تعریف دقیقی از خودروبر برسیم. همان‌طور که مشخص است خودرو بر نوعی ماشین مخصوص است که از تجهیزات حمل خودرو برخوردار است و در واقع برای همین منظور بهینه شده‌است. ماشین‌های خودروبر که امروزه در شرکت‌های حمل خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند، تجهیزاتی نوین با طراحی هدفمند هستند که خودروهای مختلف را بدون واردکردن کوچک‌ترین آسیب جابه‌جا می‌کنند. بهتر است بگوییم این ماشین‌ها که به کفی خودروبر معروفند، جایگزین نیسان‌های یدک‌کشی شده‌اند که حمل ماشین با آن‌ها ریسک زیادی داشت. هرچند هنوز هم نیسان‌های یدک‌کش در برخی از شرکت‌های خدماتی دیده می‌شوند، اما بهترین شرکت خدمات حمل ماشین شرکتی است که از خودرو بر کفی برای حمل ماشین استفاده کند.‌

۰۹۱۱۱۱۸۷۹۵۵

امدادخودرو و حمل خودرو امل

یک دیدگاه در “امدادخودرو و حمل خودرو امل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *